Studeren in Brazilië! - Reisverslagen van Rob den Besten - WaarBenJij.nu Studeren in Brazilië! - Reisverslagen van Rob den Besten - WaarBenJij.nu

Studeren in Brazilië!

Ik zal zes maanden gaan studeren aan de technische universiteit UFCG in Campina Grande, Brazilië. Dit zal beginnen in maart. Het carnavalsfeest van Brazilië wilde ik echter niet missen dus daarom ben ik een maand eerder vertrokken.

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2016

Studeren in Brazilie Blog: De maand van São João!!

23 Mei 2016

Het Braziliaanse leven begint te wennen!

18 April 2016

Studeren in Brazilië: Het leven in Campina Grande!

05 Maart 2016

Studeren in Brazilië: Carnaval en Joao Pessoa!

15 Februari 2016

Studeren in Brazilie: Aankomst en Carnaval!
Rob

Welkom in mijn reisdagboek waarin ik probeer elke twee weken een update te geven over mijn leven in Brazilië! Ik zal 6 maanden studeren in Campina Grande, maar daarnaast hoop ik ook vele activiteiten te doen en meer van Brazilië te ontdekken. Ik zal proberen om in ieder geval maandelijks een update te geven over de stand van zaken. :)

Actief sinds 15 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4582

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 29 Augustus 2016

Studeren in Brazilië!

Landen bezocht: